maanantaina, kesäkuuta 05, 2006

Onnelin ja Annelin talo ja minun taloni

Yhdessä lempi kirjoistani onnelin ja annelin talo jonka on kirjoittanut Marjatta kurenniemi on todella hassuja tapahtumia ja minä tykkään siitä.Siinä kirjassa Onneli ja anneli ostavat talon ja he rupeavat asumaan siinä kahdestaan vaikka ovat vielä lapsia. Siinä talossa on kaikkein kivointa leikkihuone. Siellä on myös kivaa niiden (onnelin ja annelin ) lemmikit. Lemmikkeinä on kaksi undulaattia joitten nimet on camilla ja Dorinda. Onneli ja Anneli ovat lukeneet nimet jostain prinsessa satukirjasta.
Minäkin haluaisin semmoisen talon koska se on kiva minun mielestäni. Minä asuisin siellä lapseni ja mieheni kanssa. Sitten kun minä muutan siihen omaan taloon joskus ehkä niin minä ajattelen että ostan lemmikiksi sinne kaksi koiraa. Toinen voisi olla dalmatialainen ja sen nimeksi tulisi Tassu. Toisen nimeksi tulisi tomera ja se voisi olla ehkä kultainen noutaja. Ja voisin ostaa ne siitä huolimatta vaikka siinä talossa olisikin jo kaksi undulaattia. Minä en voi heti nyt lapsena ostaa lemmikkiä koska äitini on allerginen kissoille ja jos ostaisimme jonkun muun karvaisen eläimen hän voisi tulla allergiseksi muillekin.Ja silloin olisi niin hirveän vaikea luopua lemmikistä että olisi niin surullista eikä yhtään tietäisi mitä voisi tehdä.

Minun tulevat lapseni voisivat olla tyttö ja poika. tytön nimeksi tulisi Merituulia (jos sellainen nimi on olemassa ) ja pojan nimeksi voisi tulla Aleksander. Mies voisi olla ihan minkälainen vain kunhan se vain on kiltti lapsille ja minulle. Sitten kun minä olen aikuinen minä aion tehdä tuon kaiken kunhan vain en itsekin ole allerginen eläimille.Ja lapsista ei voi tietää saanko niitä ja ei sitäkään voi tietää löydänkö minä juuri sellaisen talon mistä olen unelmoinut.

Ei kommentteja: